Αν έχετε επιλέξει το "B" τότε τα πάτε καλύτερα από ότι τα πήγαν οι 84 από τους 85 φοιτητές του UCLA που έκαναν την ίδια ερώτηση.
Μόνο 1 από τους 85 ερωτηθέντες απάντησε σωστά!
Και αυτή η ερώτηση έγινε σε μια ομάδα ατόμων , στην οποία οι 52 ήταν αποκλειστικά χρήστες της Apple, ενώ οι 75 έχουν αγοράσει προϊόντα της Apple.
Προφανώς βλέπουν το λογότυπο πολλές φορές κάθε μέρα: στον υπολογιστή, iPads και iPhones τους.
Οι συντάκτες της έρευνας έχουν αναφέρει ότι:
"Υπήρξε μια εντυπωσιακή διαφορά μεταξύ της εμπιστοσύνης τους εαυτού τους των συμμετεχόντων για το αν γνωρίζουν το λογότυπο, πριν και κατά την διάρκεια του ερωτηματολογίου.
Όπως αποδεικνύεται, η μνήμη των ανθρώπων, ακόμη και για πολύ κοινά αντικείμενα, είναι πολύ φτωχότερη από ότι πιστεύουν ότι είναι. "
Ο λόγος για αυτή τη διαφορά είναι ότι το μυαλό μας τείνει να επικεντρώνεται σε πληροφορίες που είναι πραγματικά σημαντικές για εμάς, αν και δεν το συνειδητοποιούμε.
Οι λεπτομέρειες ενός λογότυπου μιας επιχείρισης δεν είναι τόσο σημαντικό στην καθημερινή μας ζωή.
Σίγουρα είμαστε σε θέση να αναγνωρίσουμε το λογότυπο της Apple από το λογότυπο των Windows, αλλά αν μας ρωτήσουν ακριβώς για λεπτομέρειες είναι μια πρόκληση.
Έτσι, εάν αισθάνεστε ότι η μνήμη σας είναι κακή, τότε αυτό σημαίνει απλώς τα πράγματα που δεν μπορείτε να θυμηθείτε, δεν είναι ότι σημαντικά για εσάς. (για εμάς τους άντρες εξαιρούνται οι λόγοι που μας κυνηγάνε οι γυναίκες, όπως η επέτειος γάμου/σχέσης , τα γενέθλια κλπ)
Πηγή έρευνας : The Apple of the mind's eye: Everyday attention, metamemory, and reconstructive memory for the Apple logo Preview Full text HTML PDF Access options DOI:10.1080/17470218.2014.1002798 Adam B. Blakea*, Meenely Nazariana & Alan D. Castela* pages 858-865 , Ιούλιος 2016
Μόνο 1 από τους 85 ερωτηθέντες απάντησε σωστά!
Και αυτή η ερώτηση έγινε σε μια ομάδα ατόμων , στην οποία οι 52 ήταν αποκλειστικά χρήστες της Apple, ενώ οι 75 έχουν αγοράσει προϊόντα της Apple.
Προφανώς βλέπουν το λογότυπο πολλές φορές κάθε μέρα: στον υπολογιστή, iPads και iPhones τους.
Οι συντάκτες της έρευνας έχουν αναφέρει ότι:
"Υπήρξε μια εντυπωσιακή διαφορά μεταξύ της εμπιστοσύνης τους εαυτού τους των συμμετεχόντων για το αν γνωρίζουν το λογότυπο, πριν και κατά την διάρκεια του ερωτηματολογίου.
Όπως αποδεικνύεται, η μνήμη των ανθρώπων, ακόμη και για πολύ κοινά αντικείμενα, είναι πολύ φτωχότερη από ότι πιστεύουν ότι είναι. "
Ο λόγος για αυτή τη διαφορά είναι ότι το μυαλό μας τείνει να επικεντρώνεται σε πληροφορίες που είναι πραγματικά σημαντικές για εμάς, αν και δεν το συνειδητοποιούμε.
Οι λεπτομέρειες ενός λογότυπου μιας επιχείρισης δεν είναι τόσο σημαντικό στην καθημερινή μας ζωή.
Οι αναμνήσεις μας έχουν την τάση να αποθηκεύουν την «ουσία» των πληροφοριών και όχι τις λεπτομέρειες.
Σίγουρα είμαστε σε θέση να αναγνωρίσουμε το λογότυπο της Apple από το λογότυπο των Windows, αλλά αν μας ρωτήσουν ακριβώς για λεπτομέρειες είναι μια πρόκληση.
Έτσι, εάν αισθάνεστε ότι η μνήμη σας είναι κακή, τότε αυτό σημαίνει απλώς τα πράγματα που δεν μπορείτε να θυμηθείτε, δεν είναι ότι σημαντικά για εσάς. (για εμάς τους άντρες εξαιρούνται οι λόγοι που μας κυνηγάνε οι γυναίκες, όπως η επέτειος γάμου/σχέσης , τα γενέθλια κλπ)
Πηγή έρευνας : The Apple of the mind's eye: Everyday attention, metamemory, and reconstructive memory for the Apple logo Preview Full text HTML PDF Access options DOI:10.1080/17470218.2014.1002798 Adam B. Blakea*, Meenely Nazariana & Alan D. Castela* pages 858-865 , Ιούλιος 2016
Επιμέλεια άρθρου:
Αντώνιος Καλέντζης MBPsS / MISCP
Μέλος Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων
Νευροψυχολόγων , Coaching Ψυχολόγων
Μέλος Διεθνούς Συλλόγου Coaching Ψυχολόγων Εκπαιδευτής Προγραμμάτων Ψυχικής Υγείας Πανεπιστημίου Αιγαίου.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε να γράψετε την άποψή σας εδώ