728x90 AdSpace

Καλέντζης
Latest News
Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Γιατί δεν πετυχαίνουμε τα όνειρά μας άραγε?



Θυμάμαι όταν ήμουν παιδί και ο κόσμος ήταν στα χέρια μου... Έγινα πρόεδρος της τάξης; Ουάου, μπορώ να γίνω και πρωθυπουργός! Επίσκεψη στην Αθήνα; Ναι καλά - αυτό εννοείται είναι ένα pit-stop για τα ταξίδια που θα κάνω σε όλο τον κόσμο.

Τώρα, βλέποντας την ζωή να κυλάει από τα πόδια μου, είμαι πεπεισμένος ότι τα όνειρά μου δεν θα συμπέσουν με την πραγματικότητα μου.  Κάποτε , ήμασταν με κάποιους οι καλύτεροι φίλοι, έτοιμοι για τη μάχη για να καταφέρουμε όλα τα δύσκολα του κόσμου, οι επόμενοι "διάσημοι". Τώρα πια σκέτη αδιαφορία ...Τι συνέβη?


1.Ήθελα η ζωή μου να είναι εύκολη


 ¨Ήμουν σαν αυτούς που τα θέλουν όλα και θέλουν τώρα. Και για να κάνουν τα πράγματα χειρότερα,  τα θέλουν όλα, αλλά πολύ εύκολα. Η  Σκληρή δουλειά  είναι μια αναχρονιστική αναφορά - όπως όταν η μαμά ή ο μπαμπάς μου, μου θυμίζαν τον τρόπο που ο καθένας είχε να περπατήσει 10 χιλιόμετρα να πάνε στο σχολείο, με φθαρμένα παπούτσια, σε χωματόδρομους . Όταν τα πράγματα έγιναν πάρα πολύ δύσκολα,  τα παράτησα.... Αντί να προσπαθήσω έστω να δοκιμάσω,τα παράτησα. Σαν αυτά τα όνειρα που είχα από τότε που ήμουν 6 χρονών, έχω και τώρα (οκ τα αυτοκινητάκια γίνανε κανονικά αμάξια κλπ ).


2.Είδα τους άλλους να αποτυγχάνουν. 


Οι άνθρωποι έχουν μια νοοτροπία να  ακολουθούν έναν ηγέτη και να τον  εμπιστεύονται ό, τι αυτός ή αυτή κάνει. Φοβόμαστε την αποτυχία τόσο πολύ, ώστε μένουμε  στις δουλειές που  μας περιφρονούν  και δε μας αρέσει, μη μπορώντας να πείσουμε τους εαυτούς μας ότι δεν μπορούμε να τις αφήσουμε για να προσπαθήσουμε κάτι καινούριο. Η τάση της αποφυγής μου πέρασαν το "μήνυμα" , που εννοείται ότι το αποδέχθηκα, ότι ποτέ δε θα καταφέρω να κάνω τίποτα, όπως δεν κατάφεραν και άλλοι  ( άσχετα αν δεν προσπάθησα ).



3.Έγινα ορθολογιστής. 



 "Δε πειράζει αν δεν το κάνω αυτό σήμερα" (Αυτό είναι κάτι που έχω βρει τον εαυτό μου να λέει, λέγοντας το όλο και πιο συχνά).  "Αν δεν γράψω σήμερα, δε τρέχει τίποτα."" Αν δεν ασκηθώ σήμερα, θα είναι εντάξει." "Αν δεν τηρηθεί η προθεσμία αυτή, θα είναι όλα καλά". Όμως, αν δεν κάνουμε αυτά τα πράγματα τίποτα είναι εντάξει, αν πραγματικά θέλετε να πετύχετε κάτι στη ζωή σας... 

Σας έχω καλά νέα όμως. όλα μπορούν να αλλάξουν αν :


 1.Τίποτα στη ζωή δεν είναι εύκολο , πρέπει να το αποδεχθείς και να προσπαθήσεις.

 2.Προσπάθησε να μην ακολουθείς τις μάζες και χάραξε τη δικιά σου πορεία στη ζωή . Ποιος ξέρει, μπορεί να σε εκπλήξει το αποτέλεσμα!


2.Να είσαι αυστηρός με τον εαυτό σου. Μην ορθολογίζετε ή λέτε δικαιολογίες. Κάντε μια δέσμευση και ακολουθήστε  την κατευθείαν. Πείτε στον εαυτό σας ότι δεν θα καταφέρετε τίποτα αν δεν προσπαθήσετε τώρα κιόλας - Πιστέψτε το!


Λοιπόν, τι θα συμβεί εάν δεν αλλάξει τη στάση σας; Είναι πιθανόν γερνώντας απλά να περάσετε τον ελεύθερο χρόνο σας με ανυπομονησία να καμαρώνετε τις νέες σας ρυτίδες και τη συνταξιοδότηση; Η απάντηση είναι ΝΑΙ.



Τα όνειρα δεν πεθαίνουν από μόνα τους. 


Εμείς τα σκοτώνουμε.


Ευτυχώς, μπορούμε επίσης να τα φέρουμε πίσω στη ζωή , ή να δημιουργήσουμε νέα.



  Το κείμενο αυτό εννοείται δεν έχει να κάνει με εμένα, μιας και κατάφερα στη ζωή μου να κάνω πραγματικότητα τα περισσότερα όνειρά μου.... Όμως... το κείμενο αναφέρεται για μένα όταν μια περίοδο έπαψα να πιστεύω ότι θα πετύχω τα όνειρα μου και απλά περνούσαν οι μέρες μου.. Δεν ξέρω αν τα κατάφερα, όμως είμαι έτοιμος να πετύχω νέους στόχους, νέες προκλήσεις! 




ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ!

Ο Αντώνιος Καλέντζης έχει γραφείο Ψυχολόγου στην Πάτρα και είναι μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων , καθώς και του διεθνούς Συλλόγου Καθοδηγητικών Ψυχολόγων (coaching Psychology). Επίσης έχει μετεκπαίδευση στη "Διαχείριση άγχους" από το πανεπιστήμιο του Harvard Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του www.antonioskalentzis.eu 


ή στο τηλέφωνο 2610 322306


Επιμέλεια άρθρου:
Ψυχοπαιδαγωγική και Συμβουλευτική
Μέλος Βρετανικού Συλλόγου Ψυχολόγων
Κλινικών Ψυχολόγων , Νευροψυχολόγων
Μέλος Διεθνής Συλλόγου Coaching Ψυχολόγων
psychologized@gmail.com  | www.antonioskalentzis.eu 
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να γράψετε την άποψή σας εδώ

Item Reviewed: Γιατί δεν πετυχαίνουμε τα όνειρά μας άραγε? Rating: 5 Reviewed By: Psychologized