728x90 AdSpace

Καλέντζης
Latest News
Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

Έκδοση Νεου βιβλίου : "Πως είσαι; Καλά." του Αντωνίου Καλέντζη



Αντώνιος Καλέντζης
      Αυτό το project το ξεκίνησα  πριν από περίπου 2,5   χρόνια, όταν ήμουν στο Leeds (Ηνωμένο Βασίλειο). Για να είμαι ειλικρινής, είναι πολύ δύσκολο να μιλήσει κάποιος για ένα θέμα, αν  ο συνομιλητής δεν έχει το εκπαιδευτικό υπόβαθρο να καταλάβει τι θες να πεις.

 Φανταστείτε τώρα εμείς οι Ψυχολόγοι,  που χρησιμοποιούμε δύσκολους όρους για να περιγράψουμε ένα πρόβλημα Ψυχικής Υγείας, σε ένα άτομο που δεν γνωρίζει τίποτα από  Ψυχολογικούς όρους ...

 Αυτός είναι ο λόγος που δημιούργησα το Psychologized , που η ελληνική του μετάφραση είναι «Ψυχολογοποίηση».

 Η έννοια της λέξης "Psychologized" είναι  να μετατρέπει κάποιος το οτιδήποτε σε

Διαβάστε το βιογραφικό του
Αντώνιου Καλέντζη
www.antonioskalentzis.eu 
κομμάτι της Ψυχολογίας. Αυτή είναι η βασική ιδέα μου, αυτό είναι Psychologized, το μέρος που τα πάντα είναι κομμάτι της Ψυχολογίας.

 Η ψυχική υγεία είναι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα, παγκοσμίως. Είναι γεγονός όμως ,ότι πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά να πάνε σε έναν ψυχολόγο. Υπάρχουν βέβαια και οι περιπτώσεις που δεν επισκέπτονται λόγω ταμπού.

 Τα άρθρα μου επιθυμώ να  δίνουν την αίσθηση της κινητήριας φωνής που ο καθένας χρειάζεται πραγματικά να ακούσει.

 Ένας ακόμα λόγος που ξεκίνησα την αρθρογραφία , είναι  πως οι ιστοσελίδες που διάβαζα στα ελληνικά , μου φαινόντουσαν πολύ δυσνόητες . Έτσι προσπάθησαν να δημιουργήσω ένα ύφος που μοναδικό που θα μου άρεσε εμένα αρχικά.


 Πολλοί άνθρωποι μου έστειλαν email και μου ζήτησαν συμβουλές ή βοήθεια για παραπομπή σε κάποιον Ειδικό Ψυχικής Υγείας. Άνθρωποι της διπλανής πόρτας που ντρεπόντουσαν να το μοιραστούν με τους οικείους τους. Σας ευχαριστώ που αγκαλιάσατε την προσπάθειά μου αυτή και ευελπιστώ να είμαι αντάξιος τον προσδοκιών σας και στο μέλλον.

 Το βιβλίο εκδίδεται εκδοτικό οίκο "Εκδόσεις Αρναούτης" .

 Η λιανική τιμή του θα ανέρχεται στα 19 Ευρώ. 

 Συμπληρώνοντας την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος , θα έχετε έκπτωση της τάξεως του 26% , με τελική τιμή αγοράς τα 15 Ευρώ.

 *Η πληρωμή θα γίνει μέσω αντικαταβολής , μόλις λάβετε το βιβλίο στα χέρια σας με την μεταφορική.
 **ΔΕΝ χρεώνεστε τα χρήματα της μεταφορικής για μεταφορές εντός Ελλάδος.
 ***Για παραγγελίες άνω των 10 τεμαχίων έχετε έκπτωση 35%.







  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να γράψετε την άποψή σας εδώ

Item Reviewed: Έκδοση Νεου βιβλίου : "Πως είσαι; Καλά." του Αντωνίου Καλέντζη Rating: 5 Reviewed By: Psychologized