728x90 AdSpace

Καλέντζης
Latest News
Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Το ημερολόγιο ενός άνδρα - Photo stories #1



 Photo stories #1
Το Ημερολόγιο ενός άνδρα


Σήμερα περπατούσα στο δρόμο (ναι στον δρόμο είμαι Ελληνάρας και τα πεζοδρόμια τα έχω να παρκάρω) και βλέπω μια φίλη μου




 Επ, τι κάνεις? Στης ομορφιές σου είσαι σήμερα , της λέω, προσπαθώντας να καταλάβω τι περίεργο έχει πάνω της

"Είχα  πάει για μπάνιο" μου απάντησε καμαρώνοντας το χρώμα που πήρε



Ξεκινώντας τον γυναικείο της οίστρο, άρχισε να μου περιγράφει τους κανόνες και τα όρια που έχει βάλει στη σχέση της



Μπλα μπλα μπλα μπλα... "Ο Μπάμπης κάνει επαγγελματική ιππασία"... "Τι εννοείς παίζει παιχνίδια στον ιππόδρομο?"  "Όχι ! κοίτα με τι στυλ καλπάζει"



Για λίγο ένιωθα σαν να έπαιζα σε θέατρο παραλόγου... όπως στις "Αληθινές ιστορίες"  .... 



'Ομως έχω ακόμα την ελπίδα ότι θα καταφέρω να αντικρούσω τον μονόλογο μιας γυναίκας!



ΔΙ ΕΝΤ



Το project είναι , να προτείνουν οι αναγνώστες της σελίδας το επόμενο photo story, δεν έχει σκοπό να θίξει ή να προσβάλει φύλο/χρώμα/θρησκεία/ενδιαφέροντα, απλά εστιάζουμε στην κωμική πλευρά της καθημερινότητας. Στείλτε μας και εσείς τις προτάσεις σας στο κάτω μέρος της σελίδας ή στο  psychologized@gmail.com


  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να γράψετε την άποψή σας εδώ

Item Reviewed: Το ημερολόγιο ενός άνδρα - Photo stories #1 Rating: 5 Reviewed By: Psychologized